Inspirisan Steven Blushovom knjigom ''American Hardcore: A Tribal history'' Paul Rachman je odlučio snimiti dokumentarac o legendarnoj američkoj hardcore punk sceni u razdoblju od 1979. do 1986. godine. American Hardcore pokazuje rođenje, hormonalnu erupciju, jedne poprilično vremenski kratkotrajne ali ogromne underground scene. Dokumentarac vjerno oslikava evoluciju američkog HC punka kao svojevremenu antitezu ošamućenoj britanskoj sceni sa tonom rijetkih i fantastičnih arhivskih koncertnih snimaka te intervjue članova bendova poput Black Flag, Minor Threat, Bad Brains, Cro Mags i mnogih drugih. Nostalgičnim prisjećanjem članovi benda slikovito opisuju svo to do tada neviđeno ludilo na svirkama, rođenje spontanog pokreta kao izraz gnušanja protiv moderne, licemjerne, lažne i odvratne moderne kulture. Sa jedne strane u takvom vremenskom okviru imamo rapidno širenje popularnosti i uspon Ronalda Reagena, dok sa druge strane istovremeno se odvijala epidemija ludila, posebnog zvuka i stava sa mjestom rođenja u Južnoj Kaliforniji. Muzički gledano, HC sa gnušanjem odbacuje sve, od diska pa do prvog novovalnog punka. Jednostavna brza i glasna muzika je izbacivala sav gnjev i bijes prema okruženju i svakom mogućem autoritetu. Hardcore nije samo nekomercijalan, on je anti-komercijalan, ljubav bez profita jer siromaštvo je sinomim purizma. Dakle, odbacivanje realnog predstavljanja predmeta i pokušaj prikazivanja suštine njegovog oblika je bit pokreta. Iako je trajala tek pola desteljeća, njegov uticaj se još uvijek može osjetiti na obje strane punka kao i u pjesmama post devedesetih heavy metal grupa. Zamijenjujući svaki trag melodije u korsit primitivnog, glasnog i agresivnog čine jezgro antimaterijalističkog nezadovoljstva svih mladih.
Priča teče hronološki i geografski, ona kreće iz Los Angelesa prema Bostonu, zatim prema gore te dalje ka istočnoj i zapadnoj obali sa kratkim izletom u Kanadi. Vodeći igrači su Bad Brains, sa tonom poštovanja od ostalih grupa, i Black Flag čiji frontmen, Henry Rollins, je nešto najbliže što se može nazvati zvijezdom u takvom pokretu. Posebno zanimljiv je rivalitet Washingtona, New Yorka i Bostona gdje je gotovo redovno na svirkama dolazilo do opšte tuče. Dokumentarac nije zaobišao meni uvijek zanimljivi Straight Edge, njegovo krštenje od strane Minor Threata koji je proizašao kao alternativa masovnoj autodestruktivnosti i nihilizmu koji se pojavio tada na sceni.
TRAILER
Nema komentara:
Objavi komentar